PERMOHONAN PINJAMAN DUIT SEGERA 2024(Tanpa Dokumen & Slip Gaji)

PERMOHONAN PINJAMAN DUIT SEGERA(Tanpa Dokumen & Slip Gaji)

 

PINJAMAN DUIT SEGERA

Di masa dilanda pendemik ini,mungkin anda sesetengah yang terdesak ingin memerlukan wang segera namun tidak mempunyai sebarang dokumen ataupun slip gaji kerana anda telah kehilangan kerja. Disini kami akan kongsikan cara permohonan pinjaman duit segera tanpa dokumen dan slip gaji, semoga membantu.

 

ELAKKAN PINJAMAN AHLONG

Pastikah sedesak  mana pun anda jangan sesekali membuat pinjam dengan Ahlong. walaupun pinjaman Ahlong membantu anda pinjam duit dan dapat wang segera dalam 24 jam dengan mudah dan senang, tetapi ia sama sekali tidak menyelesaikan masalah anda. Malah mungkin akan menyebabkan anda terjerat dengan hutang jahat untuk tempoh yang sangat lama akibat pinjam wang dengan Ahlong

 

PINJAMAN DUIT SEGERA (Tanpa Dokumen & Slip Gaji)

Berikut adalah  merupakan pinjaman segera dengan cepat dan selamat:

Pinjaman Duit Segera Melalui Kad Kredit (Credit Card)

  • Kad kredit adalah merupakan penggunaan wang segera yang boleh digunakan.
  • Ini adalah salah satu pilihan yang ada saat anda betul-betul terdesak.
  • Tetapi anda harus sedar bahawa kadar faedah atau interest rate adalah sangat-sangat tinggi.
  • Walaubagaimanapun terdapat kelebihan meminjam dengan bank menggunakan kad kredit:
    • Sekiranya rekod bayaran balik anda bagus, bank atau institusi kewangan berkenaan mungkin bersedia menawarkan anda sejumlah pinjaman segera untuk amaun lebih tinggi berbanding amaun kad kredit jika anda membuat permohonan.
    • Dengan meminjam dari bank melalui credit card, tidak perlu apa-apa dokumen dan kelulusan. Juga tidak perlu tunggu sehingga 24 jam untuk mendapat kelulusan seperti mana pinjaman berlesen yang lain. Ini juga salah satu cara untuk buat pinjaman mudah tanpa slip gaji.

Buat Pinjaman Wang Dari Keluarga

  • Sekiranya anda tidak mempunyai kad kredit ettapi perlukan pinjaman segera, anda boleh membuat pinjaman dengan ahli keluarga. Ini kerana ahli keluarga merupakan saudara yang terdekat dan tidak ingin melihat ahli keluarga yang lain-lain ahli keluarganya susah.
  • Walau bagaimanapun, amaun yang boleh dipinjam dari keluarga mungkin tidak terlalu tinggi. Ini kerana mereka juga mempunyai tanggungjawab untuk diselesaikan.

 

CARA SEMAKAN STATUS LESEN SYARIKAT PINJAMAN WANG

Sekiranya tiada pilihan anda boleh membuat pinjaman wang berlesen yang boleh dipercayai. Berikut adalah cara membuat semakan status lessen syarikat pinjaman wang:

  1. Install aplikasi i-KrediKom (Android / IOS)
  2. Setetelah siap install, buka aplikasi tersebut
  3. Masukkan nama syarikat pinjaman wang ataupun nombor lesen syarikat pinjaman
  4. Paparan maklumat syarikat tersebut akan terpapar sama ada syarikat itu betul-betul berdaftar di bawah KPKT ataupun tidak

 

ARTIKEL LAIN

CARA BAYAR AKPK ONLINE(Guna Website AKPK & Maybank2u)

 

2 thoughts on “PERMOHONAN PINJAMAN DUIT SEGERA 2024(Tanpa Dokumen & Slip Gaji)”

Leave a Comment